marți, 9 iunie 2009

toujours la robe








































De cand eram mica am avut o pasiune pentru rochii.
Prima pe care mi-o amintesc era tricotata de mama,era alba si avea pe poale dungi colorate.

Acum, 17 ani mai tarziu, am o mica colectie de rochii.
Cea mai interesanta este,sigur, o roche neagra de matase,brodata cu margele, pe care o am de la matusa bunicii.Rochia are 80 de ani.

De cand am dezvoltat aceasta pasiune m-am tot gandit care sunt the it dresses!
Asadar:

The classics
Aici vom incadra evident la petite robe noire.
O rochie cu istorie, care de la poza lui Chanel din Vogue si pana astazi continua sa ne fascineze.
O rochie care a fost reinventata da sute de ori,dar care a rausit,paradoxal,sa ramana clasica!
Cu toate ca sunt foarte multe de spus despre ea am sa ma opresc aici.
Am sa adaug numai ca fiecare femeie are o roche neagra care ii este suflet pereche!Cautarea acesteia poate dura mult dar o data gasita ramane un partener de cursa lunga.
Un clasic putin mai recent dar la fel de fascinant este wrap dress.

O roche la fel de interesanta si speciala ca si Diane von Furstenberg.
Am vazut rochia asta purtate de femei de 20 de ani si de femei de 60 de ani.Pe ambele arata spectaculos.

O a doua categorie in care m-am gandit sa inscriu rochile este ,,the new classics''
Adica rochii aparute relativ recent in peisajul modei dar care,,fac deja istorie''

Rochia camasa!
Este cu siguranta noua mea favorita.(Cred ca este deja evident ca am o pasiune pentru camasi)
Este o rochie de care este usor sa te indragostest.
Dar este si o rochie care te indeamna sa te indragostesti(de cea care o poarta)!

Si in stransa legatura cu vara care tocmai a inceput, rochia maxi.
E o rochie care in opinia mea o sa ramana in tendinte.
E o rochie vesela care se asorteaza cu plaja, ochelarii de aviator si cu un tip inteligent si fermecator.

In incheiere am sa mentionez calitaea principlala a oricarei rochii bine alese!
Te poate transforma intr-o printesa cat ai trage un fermoar!

Niciun comentariu: